Pagini

sâmbătă, 10 decembrie 2011

M-am hotarat...



...sa ma (re)apuc de scris. Am mai incercat, pana in momentul in care a incetat sa-mi mai placa ceea ce scriam, moment in care nu ma mai regaseam in ceea ce, uneori, imi trecea prin minte.Acum, sa spunem, ca mi-am revenit. N-am revenit insa la fosta platforma. I will miss you! Erau o echipa minunata, care m-a scos de multe ori din multe incurcaturi, dat fiind faptul ca sunt cam la fel de talentata intr-ale calculatoarelor la fel cum Bendeac e subtil.



Incerc sa-mi dau seama unde sunt si ce vreau sa fac de acum incolo. Incerc sa-mi planific, ca adultul responsabil in care imi place sa cred ca ma transform, fiecare actiune ce va avea o minima influenta asupra cursului vietii mele. Si mi-e ciuda. Mi-e ciuda ca timpul trece si nu ma lasa sa mai vad frumosul. Nu ma mai bucur la fel cand vad ca frunzele cad si formeaza armonia aceea sublima de culori. Parca sunt intr-un autobuz care refuza sa opreasca la statia la care vreau sa cobor.




Pana cand imi voi da seama unde sunt mai exact o sa incerc sa fac fata si sa nu ma impiedic. Dar, daca se va intampla, atunci fiti siguri ca ma voi ridica si, cu zambetul pe buze, o sa o iau de la capat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu