Pagini

miercuri, 14 decembrie 2011

Pot

...fara orice, dar nu fara tine

Tu stii ca esti nociv? De fapt, stii ca reprezinti un drog. Mergi prin mine, imi curgi prin vene si doare atunci cand tu lipsesti din mintea mea. Ma impingi sa fac lucruri. De ce stai in spatele meu si ma ghidezi dupa bunul tau plac?Imi impingi sufletul, imi impui deciziile si doare cand nu ma intrebi.

Vocea ta e hipnotizanta. Nu stiu cum si de ce, dar ma captiveaza. Nu ceea ce spui, ci ceea ce transmiti. Tonalitate cu diferite masuri, alt volum mereu, vesnic captivant, etern drog. Ca un sarpe ce se incolaceste in jurul neajutoratei prazi, tu imi incatusezi mintea si nu-mi ramane decat sa capitulez si sa-mi dau acordul sa ma vrajesti.

Ochii tai, mare nesfarsita. Albastrul intens ce inunda simturile ce mi-au mai ramas. Ma inec in ei si nu vreau sa ma salvezi.E bine, priveaza-ma de aer, da-mi doar ce vrei tu si... fii bun, lasa-ma sa vad putin din mintea ta. E tot la fel de infinita?

Parfumul tau. Nu, nu e un brand, e al tau. Doar al tau. As putea sta ani in bratele tale , mirosindu-ti gatul. Catifelat si aspru, mosc si scortisoara. Mirosi a Craciun si a tot ce e mai frumos. Cand oare vrei sa-mi dai drumul? Dar, poate, eu m-as intoarce...

De ce? Tocmai ti-am spus, de ce vrei mereu sa-ti repet?
Esti drogul meu, doar al meu si vreau sa stai aici... langa mine, nu te mai las sa pleci. Acum tu esti cel incatusat.


Reverie, oniric, imaginatie si delir...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu