Pagini

duminică, 16 decembrie 2012

Nopti albe

Nu, nu le strang pentru zile negre. Pur si simplu, nu pot sa adorm.

Sa luam ca exemplu edificator noaptea trecuta. La ora 1 am decis ca trebuie sa ma culc. Am oprit toate aparatele , am pus alarma la o ora rezonabila (asta ca sa nu dorm pana la anul) si m-am bagat in pat. Dar stati, ca nu-i asa de usor. Nuuuu... Dupa cincisprezece minute de numarat oi pufoase impodobite cu fundite verzi si purtand caciulite de Mos Craciun, am deschis televizorul. De ce? In speranta ca va fi ceva atat de plictisitor incat o sa adorm. Dar, nuuuu, n-am adormit. Si cum nu puteam dormi, iar in dulapul meu toate erau puse una peste alta, am scos toate hainele si le-am aranjat. Dupa ce mi-am admirat munca, am tras o privire la ceas : 2:30. Am zis acelasi lucru pe care l-a spus ardeleanul cand a vazut girafa, si anume, "asa ceva nu exista" si am scos o foaie. Ce se face cu foaia? Se foloseste, desigur, la planificarea examenelor din sesiune. Si asa am descoperit eu algoritmul pentru a preveni aglomerarea din sesiune. Dar cui sa i-l spun? Era 3 dimineata! 3!!!!
In cele din urma, am pus mana pe caietul de Sintaxa si am adormit dupa zece minute.
M-am trezit la 9, odihnita cum n-am fost toata saptamana.

Acum... acum mi-e dor de cateva persoane si simt un gol in stomac.

Si afara e Iadul alb...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu