Pagini

sâmbătă, 15 iunie 2013

And say something...

...stupid, like "I love you"


          Si ce crezi? Mi-e dor de tine, copil nebun! Da! De tine, de rasul tau, de zambetul tau, de tonul vocii tale (pentru ca stii cat de mult imi place vocea ta), de cum iti sclipesc ochii atunci cand imi povestesti ceva, de cat de tare ma strangi in brate atunci cand trebuie sa ne spunem "la revedere", de cum ma certi pentru ca, uneori,  imi inghit cuvintele. N-am sa las pe nimeni sa-mi strice visul atunci cand tu apari, precum domnisoara Christina aparea in odaia lui Egor. Da, te compar cu un strigoi, dar un strigoi indragostit. Si daca au fost fete care s-au indragostit de luceferi, eu.. de ce nu de tine? Poate ca nu lasi in urma ta miros de violete, dar lasi in urma ta miros de amintiri, de sunete, de mangaieri, de tine. Tricoul tau a ramas la mine si, desi nu stiai, poate, il port in fiecare noapte. El ma imbratiseaza in locul tau, el e garantia mea ca o sa te intorci. Si pachetul de tigari pe care l-ai uitat in dimineata aia de octombrie e tot la mine... Nu l-am aruncat, n-am putut. Atunci ai plecat si ai jurat ca nu o sa te mai intorci. Dar te intorci mereu... Apari de fiecare data cand soarele apune si eu aprind aceeasi tigara, seara de seara. Minti! Vezi cum minti? Mai bine plecai de-a binelea si toti eram acum nefericiti. Macar nu ma amageai asa. Poate ca intr-o zi o sa apar si eu in visul tau, in odaia ta si o sa las in urma mea mirosul zilei de maine si al sperantei. 
         Sa nu uiti ca in seara asta nu ne mai jucam, in seara asta suntem "oameni mari" si in seara asta vorbim despre visul sufletului nostru. E randul tau sa faci cafeaua...






Asta se intampla cand ma plictisesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu