Pagini

marți, 8 decembrie 2015

Countdown to Christmas: Let's talk about... clothes!

Astazi vorbim de estetica. Nu in stilul lui Arghezi, si nici nu vom scrie tratate, ci pur si simplu despre anumite lucruri care, nu de foarte mult timp, ma preocupa si pe mine. 

O mare parte a perindarii mele pe aici, prin viata, nu m-a interesat prea tare ce fel de haine purtam, cat timp erau intr-un soi de armonie nesuparatoare. Recunosc, nu am fost tipul de domnisoara foarte feminina growin up, am fost mai "baietoasa", iar in anii adolescentei am descoperit trupele precum Tokio Hotel (da, mi-au placut), Linkin Park, Rammstein sau Metallica (trebuie sa apreciati evolutia), iar stilul vestimentar nu a variat foarte mult. A migrat in schimb spre negru, lucru care nu s-a schimbat prea tare (he,he).

In urma cu aproape trei ani, in urma unor schimbari... drastice ale aspectului fizic, am ramas fara posibilitatea a purta o mare parte din hainele pe care le aveam si, in consecinta, am inceput sa fiu mai constienta de ce port si m-am indreptat, fara prea mult efort, spre anumite piese vestimentare, incercand sa imi cunosc si corpul. Ce am descoperit? 


Fustele clos de lungime medie, pantalonii cu talie inalta, dresurile negre, pantofii oxford si camasile din voal croite clasic sau, din contra, boem sau romantic, aveau sa imi devina cele mai bune prietene. 


Evident, a ramas ceva si din fata aceea adepta a blugilor, tricourilor si hanoracelor. Le pastram, insa, pentru zilele ocupate sau pentru drumetii.


Tot de curand, am capatat o obsesie.. asta, interes! pentru Grace Kelly, pentru ca imi place sa cred ca stilul meu este usor eclectic, dar, cu toate acestea, clasic. Citind si cautand fotografii cu ea, am descoperit lucruri minunate, despre care veti citi cat de curand. 

Atat azi. Mai e putin pana la Craciun !


(sursa foto: Pinterest) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu