Pagini

duminică, 6 decembrie 2015

Countdown to Christmas: A Tag

Pentru ca saptamanile acestea vor fi destul de aglomerate, am decis sa umplu timpul liber (sau cel in care ar trebui sa am alte activitati) cu o prezenta putin mai activa aici. Astfel, mi-am propus o numaratoare inversa pana la Craciun, cu postari in fiecare zi. Astfel, in speranta ca va functiona, astazi am gasit pe un blog al unei tinere foarte talentate si cu pasiuni comune un tag "craciunos", pe care l-am preluat. 

Va avertizez. Imi place foarte, foarte, foarte mult perioada aceasta. 



1. Care este filmul tau preferat de Craciun?
Cred ca primele doua filme din seria Home Alone. Le-am asociat mereu cu perioada aceasta si de obicei sunt mereu pe un post tv in preajma Craciunului. Ok, spune "filmul", deci trebuie sa aleg, nu? Uhhhhmm.... Home Alone 2: Lost in New York!

2. Deschizi cadourile in Ajun sau in dimineata de Craciun?
Clar, in dimineata de Craciun. Mereu am asteptat pana dimineata zilei de 25 pentru a vedea ce mi-a adus batranelul si mereu ma cuprinde aceeasi bucurie. Sper sa nu pierd niciodata senzatia aceasta.

3. Ai vreo amintire preferata pe care sa o asociezi Craciunului?
Cred ca este un moment, cand eram mica si am petrecut Craciunul la bunicii din partea tatalui meu. Atunci am primit un Mos Craciun de jucarie, cumparat - cum am aflat acum cativa ani - din Doraly (un engros de la marginea Bucurestiului). Imi doream tare mult o jucarie ca aceea, iar faptul ca Mosul pe care il primisem canta si se misca, m-a incatat si mai tare. Ani mai tarziu, cautand un cadou pentru Secret Santa, am gasit o versiune mai micuta a Mosului pe care inca il pastrez si eu acasa si, mai mult sub influenta acestei amintiri, mi-am cadorisit persoana careia trebuia sa ii iau cadou cu unul. 

4. Care este mancarea ta preferata de Craciun?
Cea care e a tuturor. Sarmalele facute de mama, doar cum stie mama. Anul acesta va fi, insa, primul Craciun fara ele. Stagiul Erasmus in frumosul oras spaniol Zaragoza mi-a adus multe bucurii, dar mi-a luat Craciunul alaturi de parinti, iar doctorul mi-a furat sarmalele de purcel. Dar, nu ne dam batuti! Am de gand ca anul acesta sa imi prepar propriile sarmane cu multe vegetale si, sper eu, aproape la fel de gustoase ca ale mamei. Revin cu vesti despre cum a mers!

5. Care a fost cadoul cel mai pretuit?
Vezi raspunsul de la a treia intrebare. 




6. Mirosul preferat de Craciun?
Cred ca al aerului rece si al vinului fierbinte, amestecat cu scortisoara. Clar, scortisoara!

7. Ai vreo traditie pentru noaptea de Ajun?
Nu chiar. Nu am mers la colindat prin vecini, iar bradul il faceam dimineata (ha!). Cred ca traditia mea este emotia si incantarea pentru dimineata urmatoare. 

8. Ce ornament pui in varful bradului?
Unul pe care il am de cel putin zece ani. Imaginati-va o briosa dintr-aceea cu multa crema deasupra. Cam asa arata, doar ca este rosu si are fata zambitoare a Mosului pictata pe el.

9. Ce ti-ai dorit de Craciun in copilarie, dar nu ai primit?
Nu am cerut niciodata lucruri pe care sa le vreau foarte tare si sa nu le primesc. De fapt, nu cred ca am cerut, pur si simplu asteptam sa primesc.

 10. De ce te bucura Craciunul atat de mult?
Ma bucura pentru ca e acel moment din an in care totul devine mai cald, mai luminos, mai linistit si mai frumos. 

Pentru asta si multe altele, sa ne recitim cu bine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu