Pagini

sâmbătă, 12 decembrie 2015

Countdown to Christmas: Wishlist

Evident, postatul zilnic pur si simplu nu este pentru mine. 

Ne apropiem cu pasi repezi de Craciun, iar eu m-am gandit sa scriu astazi despre lista mea de dorinte

Nu sunt lucruri pe care sa le vreau acum, ci sunt gandite pe termen lung, sa spunem. 



Am in plan o tinuta anume si aceste trei lucruri sunt pe wishlistul meu. 

Ceasul retro (spune lumea, vntage, dar daca-l iei de nou, nu prea vad sensul) Casio mi se pare foarte frumos. Da un aer relaxat, in acelas timp pastrand un pic din ideea de smart dressed. Apoi, unul dintre piticii ce imi populeaza gandurile a inaintat o cerere pentru pantaloni largi cu talie inalta si camasi albe barbatesti, iar ca o mama responsabila ce-s, nu o pot lasa fara raspuns. Astfel ca, da, voi petrece urmatoarele saptamani cautand aceste piese. Ceasul cred ca il voi gasi cel mai repede.


Wish me luck!

Mai e putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu