Pagini

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

2015 spre 16

Recapitulam si noi un pic? Hai!

Acum 16 zile s-a terminat un an destul de aglomerat pentru mine, in care s-au intamplat lucruri. Bune, mai putin bune, cum au fost, au fost. Am dat pagina, dar simt nevoia unui rezumat. Din fire, sunt usor melancolica. 

Astfel, incat, avem cateva randuri despre ce a fost 2015.

Am castigat prieteni in oameni la care nu ma asteptam si am pierdut prieteni din randul celor la care nu m-as fi asteptat. M-am amorezat, cica. Omul nepotrivit. Momentul nepotrivit. A fost frumos, as mai face-o, dar nu la fel. Am invatat ca merit multe si ca trebuie sa lupt pentru ce vreau. Am inceput 2015 cu un vis si l-am terminat traind realitatea in care s-a transformat visul acela. Anume, am ajuns in Spania si hell, yeah, I'm enjoying every second of it. Am trait momente superbe si pline de emotie vazand un om special pentru mine unindu-si destinul cu un alt om la fel de frumos. Am invatat sa spun nu. Apoi am uitat iar. Am inteles ca trebuie sa las de la mine. Am invatat sa cer ce mi se cuvine. Am inteles ca merit multe, lucruri intregi, nu jumatati de masura. Am deschis expozitii de sentimente pentru oamenii nepotriviti si am pendulat intre da si nu pana cand am decis ca e cazul sa elimin ce imi provoaca sentimente negative. Am lasat in urma sentimente, ganduri, amintiri. Le-am lasat oamenilor pe care i-am lasat in urma. Cei care au considerat ca-s un joc. Am decis ca nu ma mai joc cu lucrurile serioase. 

Am dobandit o alta perspectiva. Mi-am dat seama ca nu mereu ce vrem e si ceea ce ne trebuie. Ca nu primim mereu ce dam, dar ca e in regula. Puteam sa evit? Da, dar unde mai era farmecul? 

In 2015 mi-am facut prieteni, mi-am implinit visul, am invatat ca merit luna, nu reproduceri de raze, am lasat de la mine, am plans, dar, mai important, am ras. Am schimbat haine, mobila si obiceiuri. Am fost vegetariana un sfert din an si am fost incapatanata trei sferturi din el. Am fost. Acum, sunt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu