Pagini

joi, 3 martie 2016

(nu) Exista o explicatie

Si-am zis ca scriu. Si m-am batut cu pumnii in piept, ca fac, ca dreg, ca scriu. Si, vorba bunica-mii, pauza, lipsa, gaura. Ia te uita, dar n-ai ce vedea.

Pai, bine, mademoazel? Ce facem noi aici? E dupa noi? E dupa mataluta, sa nu scrii nimic? Nu dai si dumneata "buna ziua" la cucoane, cand treci pe langa ele?

Iertaciune? Mai are rost? Dar am nevoie de oleaca de timp sa ma acomodez cu gandul. MA! Draga Gogule, de ce nu ma mai lasi, dragule, sa ma loghez pe vechiul domeniu? Mi-era drag si ma obisnuisem cu el. Rusine!

In fine. Nu mai plangem dupa laptele varsat.

Iar am schimbat numele domeniului. Dar ne-am obisnuit deja cu asta.

Domnita Ralú va saluta si va promite ca va posta mai des.

Din 2011 cochetez cu lumea asta a blogului, a scrisului, a tastelor si paratextelor. Imi place socialul de mor si ma relaxeaza tastatul asta, acum.

Maine, dupa literaturi SF, ne apucam si noi de disertatie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu