Pagini

vineri, 8 aprilie 2016

Scris, incotro?

Aveam 6 ani cand inventam povesti pe care le spuneam bunicilor care ma luau cu ei in diminetile calde la camp. Mergeam cu ei, ma jucam cu stiuletii de porumb si spuneam ca matasea cruda si blonda era parul papusii pe care o pregateam pentru balul la care o ducea Cavalerul Porumb. Le povesteam bunicilor ce nu isi vedeau capul de treaba cate si mai cate. Asa treceau vacantele mele de vara in copilarie. 

Pentru ca nu am frati sau surori, imaginatia mea nu are limite. Gaseam mereu modalitati de a-mi umple timpul. Cum ramaneam destul de mult timp singura acasa, in zilele in care nu ieseam afara, la joaca, montam adevarate piese de teatru cu jucariile de plus. Inventam scenariul si petreceam ore perfectionandu-l. 

Cred ca la 10 ani am scris prima mea povestire. Era despre o veverita. Ingenios, asa-i? La vremea aceea mi se parea sora cu povestile lui Creanga. 

La 15 ani am cunoscut lumea virtuala. Da, sunt dintre copiii care nu au avut telefon pana la 14 ani (si il tineam acasa!), care s-a conectat pe Mess la 15 ani, pentru ca atunci am primit beneficiul acesta, care avea ora de culcare cel tarizu miezul noptii si care a cunoscut smartphone-ul la 20 de ani. Am avut de toate, dar nu am fost rasfatata. Poate de aceea am invatat sa ma distrez singura. 

Sa revenim, insa. La 15 ani am descoperit blogul ca forma de manifestare a personalitatii prin scris. Citeam bloguri cum citeam bibliografia pentru ora de romana. Dupa cateva luni, mi-am facut si eu blog! Eram asa de incantata si incercam sa scriu a la maniere de .... Un singur lucru regret: ca nu m-am tinut de un blog. De primul blog. Am schimbat domenii, am schimbat nume, am schimbat articole, am schimbat ganduri. Am sters si am refacut. 

De ce scriu? Blogul meu nu are tema ca altele. E un amalgam de lucuri ce imi plac, despre care vreau sa vorbesc sau, pur si simplu, mostre de gandire creativa (poate-i mult spus). 

Blogul meu e al meu. Deci, despre mine. E locul in care pot fi cat de egocentrica vreau, pentru ca-s la mine pe tarla. 

Si-am sa scriu, ca de aia sunt filolog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu