Pagini

sâmbătă, 28 iunie 2014

Litere, viata de dupa?

Dupa trei ani de cursuri, multe bibliografii, multe cafele si multe pagini scrise (cred ca am depasit limita folosirii lui "mult", dar incerc sa subliniez ceva!) s-a terminat. Cum ce? Ea. Facultatea. Sunt, oficial, absolventa. Suna nefiresc, asa-i? Si cum studentul - sau absolventul. dupa caz - de la Litere nu poate respira corect fara o carte in imediata-i proximitate, am aruncat o privire pe elefant.ro, am scotocit bine-bine si am gasit cate ceva care mi-a facut cu ochiul. Ce anume? Avem mai jos minunea:


Incepem cu Gabriel Garcia Marquez si a sa Dragoste in vremea holerei. O vanam de ceva timp si cum elefantul a hotarat sa ofere un voucher, am decis ca acum e timpul, cadou de absolvire. Marquez imi place, mai ales in proza scurta. Sunt sigura ca nu ma va dezamagi nici in romanul acesta care se prefigureaza a fi tare interesant. (Nu m-a dezamagit in Un veac de singuratate, sunt sigura ca isi va mentine standardele).

A doua achizitie este Pata violeta a lui Dan Miron. Recunosc, randurile din descrierea cartii si citirea rapida a primei pagini m-au convins sa o cumpar intr-o clipita. Bloguri si literatura? Uhm, that's me! Numai sa termin Inferno si ea e urmatoarea pe lista. 

Cea de-a treia achizitie care ma astepta cuminte in libraria celor de la Litera (acolo isi aduce elefantul comenzile daca esti ca mine si preferi sa ajungi, totusi, intr-o librarie pentru a pleca cu niste carti in geanta) este Parfumul, scrisa de Patrick Suskind. Ceva crima, mister si o coperta frumoasa.

Ultima cartulie este un soi de antologie, Classic Victorian & Edwardian Ghost Stories. Trebuie sa explic. Eu am niscaiva pasiuni. Se pare ca acest volumas le combina: lectura, epoca victoriana si misterul. O gasiti la Antic Exlibris si nu-i scumpa deloc. 

Cu ele si cu restul cartilor, inca necitite (licenta si-a spus cuvantul) o sa am o vara destul de ocupata din punct de vedere literar. Promit recenzii cat de curand. Prima va fi pentru cartea ce imi umple timpul si mainile acum, Inferno.

Pana la urmatoarea citire, numai zile senine. 

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu